La douce france, bluuaaa!

Dit onderwerp bevat 36 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 5 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #193382
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik wil geen discussie, maar wel een statement: ik ben pro Israel.
    Chambres-dHotes Les-Vieilles-Tantes =duidelijk bezwaard met extreem lange tenen en vol met vooroordelen. Goh?

    #193383
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Gefeliciteerd Cees, vanaf eind mei begin juni mag je eindelijk in Frankrijk trouwen. Nu alleen nog een prettige burgemeester zien te vinden 😉
    Aan de andere kant is het diep triest dat het latente gevoel bij de catho, ump en andere reac- fransen zo de aandacht heeft gekregen. Mijn (moeder)hart heeft ontzettend te doen met de jongeren, die vooral nu in een onmogelijke land leven! Zoals in de reportage van envoyé spécial: http://www.le-refuge.org/

    #193384
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Cees, je bent ons een scan van, of een link naar het interview schuldig.
    Nu niet de zaak afleiden met gediscukeutel over Israël, dat vecht je met Jako buiten het forum maar uit.

    Steven

    #193380
     Anoniem
    Inactief

    .

    #193385
     bosbess
    Deelnemer

    Mooi artikel Cees! Daar kan niemand iets op aan te merken hebben, ook de burgemeester niet. En geweldig dat hij ook al openlijk heeft verklaard dat hij jullie gaat trouwen! Al met al een hele opluchting dat de kwestie nu uit de wereld is. Een nieuw leven begint, voor jullie en voor Frankrijk. Dat heeft Hollande toch maar mooi voor elkaar gekregen!

    #193386
     Anoniem
    Inactief

    .

    #193387
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik heb de datum genoteerd, Cees-)))
    Mijn twee dames van de huishouding hebben elkaar gisteren, in mijn keuken !, ten huwelijk gevraagd. Binnenkort dus een groot feest in ons dorp.

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?