Is dit een grap, of om te huilen ?

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 5 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #193389
     Anoniem
    Inactief
    #193390
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Volgens mij is dit een geslaagde aanval van een presidentieel medewerker op het persoon Hollande!
    Deze heeft zijn best gedaan een spreekster te vinden die het Franglais perfect kan overdrijven.
    Overigens: zo werkt de link beter.

    #193391
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik denk dat het een Engelse tekst is, die wordt voorgelezen door op het Frans ingestelde tekst-naar-spraaksoftware. Ik mag daar soms ook graag mee spelen door Nederlandse teksten op zijn Frans te laten uitspreken. Heel vermakelijk. Zou eenvoudig te verhelpen zijn in de instellingen. Maar misschien heeft Hollande niet de juiste Engelse spraaksoftware…
    Frans

    #193392
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ai zink zèt Fransco iz rait. Wiz ze cuts in ze budzets, no moné too buy ze good softwèr!

    Ztéven

    #193393
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dat klinkt inderdaad als een software stem, wel een redelijk stomme fout..

    #193394
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik denk dat het software is waarmee de hele – Franse – pagina kan worden voorgelezen voor mensen met visuele problemen. Dan is een anderstalige tekst op zo’n pagina niet eenvoudig automatisch in die taal voor te lezen (het is wel mogelijk, maar vraagt veel van de tekstinvoer). Kortom, het gaat hier om een serviceverlening die op dit ene punt faalde. Er zijn ergere dingen om je druk over te maken, bijvoorbeeld de vele websites van instanties die helemaal geen tekst-naar-spraaktechnologie kennen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?