Internet vast IP adres

Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 5 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #186593
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik heb eigenlijk internet met een een vast IP adres nodig en zag dat dat bij Orange kan met de “professionele versie” van ADSL. Iemand nog een suggestie voor of ervaringen met een andere provider en een vast IP adres?

    #186594
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Is het niet voldoende om via een gratis dynamic dns account (bv bij de bekende dyndns.org)een vaste naam te laten wijzen naar je dynamische ip adres? De meeste modems bieden standaard de mogelijkheid hiertoe.

    Dan kun je in plaats van het variabele ip adres ‘gewoon’ de vaste naam gebruiken, net als websites doen.

    P.s. ik zie dat dyndns niet meer gratis is, maar er zijn vast nog wel gratis aanbieders.

    #186595
     Noë
    Sleutelbeheerder

    @Jako, nee dat is niet voldoende.
    Onze Webservers zitten achter een Firewall met IP filtering voor Remote Desktop Toegang.
    Via VPN kan ik er ook heen, maar dat is gedoe, een vast IP adres is een stuk handiger.
    (Daar wil ik best iets extra voor betalen als ik daarmee de VPN ergernis kan uitsparen 😉

    #186596
     Noë
    Sleutelbeheerder

    voor mijn datalogger gebruik ik de free versie van no-ip.org

    #186597
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Veel providers met uitzondering van Orange geven nog een vast IP-adres voor de normale prijs.
    Hier o.a. door Darty

    #186598
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ok, dank je Robert

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?