Internet haut débit voor iedereen

Tags: 

Dit onderwerp bevat 184 reacties, heeft 10 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  jako 2 maanden, 2 weken geleden.

• Auteur
     Wubbe (63) 
    Bijdrager

Het enige wat nodig is voor een abonnement in Frankrijk, is een (Frans!) bankrekeningnummer en een (Frans!) telefoonnummer…

(Oh nee, bij Orange (www.sosh.fr) heb je geen Frans telefoonnummer nodig.)

jako 
    Bijdrager

Een Frans telefoonnummer is niet echt een probleem. Als het echt niet anders is, dan kun je altijd een pre-paid simkaart ergens over de toonbank aanschaffen. Dat is dan het Franse nummer die je vervolgens kunt omzetten naar het gewenste abonnement bij elke andere provider. Een Franse bankrekening is niet nodig bij Orange (Sosh) en Free.

JeGeest 
    Bijdrager

Jako, Rob en Wubbe hartelijk dank voor de ondersteuning.

Ik denk dat ik 2 data-sim kaarten ga doen, ik had geen idee van de ‘strengheid’ van Robin.

De Bouyges die Wubbe aanraadt spreekt me in ieder geval aan.

Voor wat de buiten antenne, weet iemand de website die Wubbe bedoelt om de 3G/4G masten te vinden?

Hartelijk dank,

Joop

Joop

Wubbe (63) 
    Bijdrager
     jako 
    Bijdrager

Bouygues bevalt mij ook prima, maar alles staat of valt natuurlijk bij voldoende dekking. Dekkingskaarten zijn notoir onbetrouwbaar. Een smartphone kan echter uitstekend dienst doen om de ter plaatse aanwezige signaalsterkte zelf te meten, vooral in combinatie met een Nederlandse simkaart. Nederlandse providers hebben i.h.a een contract met alle Franse providers, dus je kunt probleemloos tussen providers switchen en het signaal testen.

5 berichten aan het bekijken - 181 tot 185 (van in totaal 185)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

©2019 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account