Het lukt niet

Dit onderwerp bevat 22 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Fransco 2 jaren, 10 maanden geleden.

• Auteur
     Fransco 
    Bijdrager

Het lukt me niet om een bericht te plaatsen over satellietontvangst. Na het drukken op de knop verzenden, sluit de pagina keurig, maar verder… niets

Frans
    Waarom deze pagina dan wel wordt opgenomen, is me dus een compleet raadsel…

Fransco 
    Bijdrager

Ook een nieuwe poging lukt niet.

H@ns 
    Bijdrager

Misschien even je webbrowser opnieuw instellen (cookies er uit, cache legen) en dan de pagina verversen/opnieuw inloggen?

Fransco 
    Bijdrager

Dank je Hans, maar ook dat werkt niet. Het zou me verbaasd hebben als dat wel het geval was, omdat ik op dit deel van het forum wél een nieuw bericht kan aanmaken.

wannox 
    Bijdrager

Misschien staan er wat tips in het draadje plaatsingsproblemen
    Het komt dus vaker voor.
    wimb

Zoals het hamertje thuis tikt, tikt het nergens

H@ns 
    Bijdrager

Dag Fransco,

Je kunt de url van de link aanpassen via deze site. Misschien lukt het dan wel?

Fransco 
    Bijdrager

Heel even wel, maar daarna verdween de reactie weer. Ik geeft het maar op.

wannox 
    Bijdrager

Probeer het eens zonder www en http helemaal kaal dus :
    infofrankrijk.com
    het is dan geen link maar na een copie/collé in de browser werkt het wel, een link met handbediening.
    wimb

Fransco 
    Bijdrager

Ja Wim, dat zal wel lukken. Maar de link was slechts ter illustratie om de nieuwe interface van Orange te laten zien. Dus dan is een lange, of zelfs relatief korte URL niet erg leesbaar en had ik daarom aan het woord interface een link gekoppeld.Hier wil ik het natuurlijk wel doen:…
    Maar dat lukt niet. Misschien is onze site allergisch voor forwardslashes die in elk adres zitten…
    ///
    nee dus…
    Het wachten is op de webmaster.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 7 maanden geleden door  Noë.
     wannox 
    Bijdrager

Nou, dan wordt het ook voor deze site een zwaar 2016
    wimb

Silex 
    Bijdrager

Wannox, zo aan je signature te zien heeft dat irritante hamertje goed werk geleverd.

janv

Ik zie niet dat er berichten in de spam zijn gezet. Ik kan er dus niet erg veel zinnigs over zeggen. Fransco, zou je ons de link kunnen mailen naar: info-infofrankrijk.com en dan is -=@
    Ik kan dan kijken waarom, hoe en hoezo….

Hierbij de link van Frans

Ik weet niet precies wat je deed…

wannox 
    Bijdrager

Theo, als ik jouw bericht quote dan wordt het niet geplaatst.
    wimb

Silex 
    Bijdrager

ik had hier 23-12 ook al moeite mee.

de eerste link kon ik wel plaatsen maar niet samen met de tweede link,
    De tweede link alleen plaatsen lukte ook niet

janv

gg

ratatouille 
    Bijdrager

Ik denk, Theo, dat je eens even naar het probleem met de links moet kijken want inderdaad, veel werkt niet. Consuel en EDF op white list?

Rob van der Meulen 
    Bijdrager

Nu al drie keer geprobeerd een reactie te plaatsen in de bavards rubriek, zonde van de tijd, verdwijnt allemaal naar never-never-land, dus voorlopig stop ik er maar mee op deze website, een time-out.

Beste Rob, ik heb één van de drie pogingen – ze waren bijna identiek – ontspamt. Tegelijkertijd heb ik de module die dit deed maar in zijn geheel gedeactiveerd. We gaan zien wat het effect is. Excuus voor het ongemak.

Rob van der Meulen 
    Bijdrager

Theo, bedankt voor je snelle actie. Die module die je nu hebt gedeactiveerd is overigens wel slim, of zelflerend: de verwijzing naar een Consuel document die ik had vermomd in TinyURL kledij werd klaarblijkelijk meteen ontmaskerd.

Nou, hij had niet geleerd dat eerdere ontspamde bijdragers natuurlijk te vertrouwen zijn. We gaan zien of we nu overspoeld worden met spam of dat het wel mee valt.

Inmiddels heb ik de spamstopper geëlimineerd en zou dit probleem niet meer voor moeten komen. Als het weer gebeurt dan graag een melding met de plaats waar het probleem zich voordoet graag (voorkomt lange zoektochten).

wannox 
    Bijdrager

Wannox, zo aan je signature te zien heeft dat irritante hamertje goed werk geleverd.

Dat hamertje vond ik ook verschrikkelijk irritant, in mijn browser was het dan ook onzichtbaar. Weg ermee en iets anders. Ja, het huis ziet er leuk uit, maar het is nog lang niet klaar.
    wimb

HP 
    Bijdrager

test

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account