goede assurance habitation

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 11 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #207794
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bonsoir,

    Na een lastige & langdurige schade afhandeling met betrekking tot onze auto denken we erover om voor assurance habitation van verzekering te veranderen. We zijn nu via tussenpersoon verzekerd bij AXA, bij schade verloopt elk contact via de telefoon met een callcenter (wachten,wachten,wachten..). Gevolg was vaak dat we bij elk contact het hele verhaal opnieuw moesten uitleggen etc, heel irritant en onpersoonlijk. Wél heel “Frans”…! Onze tussenpersoon bleek geen enkele toegevoegde waarde te hebben, zij bemoeiden zich nergens mee en verwezen door naar het ons bekende algemene telefoonnummer.

    Mijn vraag is deze: zijn er wellicht forumleden die betere ervaringen hebben, bijvoorbeeld met een assuradeur die volledig via internet werkt en efficiënt communiceert via email ingeval van schade? Alle tips op dit vlak zijn welkom; We wonen in omgeving van Cluny (71) onze AXA vestiging is in Tournus.

    Alvast dank & hartelijke groet,
    Kees

    #207810
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik zit nu 16 jaar bij Axa en heb heel andere ervaringen. Zou het wellicht aan de tussenpersoon kunnen liggen? Ik heb de afgelopen jaren driemaal een beroep op de verzekering moeten doen en alle drie de keren werd het voor 100% door het plaatselijke kantoor afgewikkeld zonder dat ik me ook maar ergens mee behoefde te bemoeien. Nog zeer coulant afgewikkeld overigens ook.

    #207830
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Krelis, als ik dat zo lees moet ik inderdaad misschien op zoek naar een andere tussenpersoon. Op zich was ook bij ons de financiële afwikkeling door AXA net als bij u (uiteindelijk) naar tevredenheid, alleen anderhalve maand bellen met een callcenter bracht mij op de vraag op dit forum. Ik ga op zoek, zeer bedankt voor uw bijdrage.

    Met vriendelijke groet,
    Kees

    #207845
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ook wij hebben uitstekende ervaringen met onze AXA agent: die regelt alles en als het buiten de verzekering valt maakt hij een financieel gebaar op zijn kosten. Wij zijn er ons van bewust dat AXA duurder is dan andere maatschappijen, maar dat stoort ons niet. Het ligt dus aan uw tussenpersoon.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?