Gezocht voor fotoshoot & interview in vrouwenblad

Dit onderwerp bevat 10 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 7 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #193233
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Beste Frankrijk-liefhebbers,

    Voor een artikel zoek ik vrouwen (tot ong 40 jaar) die zijn geremigreerd. Die in het buitenland zijn gaan wonen vanwege werk, avontuur of liefde, maar zijn teruggekeerd. Die Bed & Breakfast bleek geen succes, de Franse liefde niet de ware of het liep allemaal anders dan gepland. Heb jij hier ervaring mee? En wil je worden geïnterviewd en mooi op de foto worden gezet? Stuur me dan een PM. Of ken je iemand? Dan hoor ik het ook graag. Dank alvast!

    Hartelijke groet, Amanda

    #193234
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Voor welk vrouwenblad ?

    Peter.

    #193235
     Noë
    Sleutelbeheerder

    De vraag van Peter is zeer terecht. En eerlijk gezegd zou ik daar nog de vraag aan willen toevoegen ‘wie is de interviewster’.
    Dat zijn toch vragen waar je antwoord op wil hebben voor je vrienden of familie voor de leeuwen gooit. Ik ken overigens ook mensen die zijn teruggekeerd zonder dat ze het rijtje ellende van Ammanda S. deels of geheel hebben afgewerkt.

    Groet,

    Frans

    #193236
     Noë
    Sleutelbeheerder
    #193237
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dank voor de link, Jan, maar ik zie hier (http://www.amandaschrijft.nl/opdrachtgevers-publicaties/) weinig ‘vrouwenbladen’.

    Peter.

    #193238
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Goedemorgen, bedankt voor jullie reacties. Het artikel is voor tijdschrift Viva en die amandaschrijft website is niet van mij. Ik ben blijkbaar niet de enige schrijvende Amanda ;-). Mijn publicaties en meer info staat op amandavanschaik punt nl. Als er nog andere vragen zijn of als jullie iemand kennen, hoor ik het graag!

    #193243
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Waarom deze vraag beetje komkommertijd misschien en
    mislukken,ellende, verdriet het liefst allemaal een beetje hijgerig dat verkoopt nou eenmaal beter in dat soort tijdschriften.

    #193240
     Noë
    Sleutelbeheerder

    mislukken,ellende, verdriet het liefst allemaal een beetje hijgerig dat verkoopt nou eenmaal beter in dat soort tijdschriften.

    Ja, en?

    Frans

    #193241
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Komkom, jongens, niet zo humeurig. Het is ook best mogelijk dat iemand gewoon beslist om terug te keren om minder hijgerig-verdrietige redenen. Ik ben benieuwd naar het artikel en ondersteun de oproep van Amanda dan ook.

    #193242
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Mij lijkt het ook een interessant artikel kunnen worden. En nu Amanda heeft aangegeven voor wie ze wil schrijven en wie ze als journalist is, ben ik nog nieuwsgieriger. Ik had al gezegd dat ik wel mensen ken die terug zijn gegaan zonder het rijtje ellende van Amanda af te werken, maar dat wil niet zeggen dat ik een verhaal over de eventuele door verdriet geteisterde spijtoptanten niet wil lezen. Vandaar ook mijn vraag op de hartenkreet van Joebar.

    Frans

    #193239
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Mislukken, ellende, verdriet? Dat zijn niet mijn woorden. Het kan volgens mij ook zo zijn dat iemand emigreert en er vervolgens achterkomt dat het leven in Nederland zo gek nog niet is en terugkeert. Of dat iemand denkt: ik heb m’n droom bereikt, op naar het volgende doel. Ik noem maar iets. Het hoeven heus geen ellende-verhalen te zijn. Dat gezegd hebbende: ik ben ook benieuwd naar het verhaal achter ‘door verdriet geteisterde spijtoptanten’, zoals Fransco zo mooi verwoordt. Dus die kunnen natuurlijk ook mailen!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?