Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Fransco 3 jaren, 11 maanden geleden.

• Auteur
     Fransco 
    Bijdrager

Sinds twee dagen geeft de site niet langer aan met een kleurverandering dat een bericht is gelezen. Ook de knop ‘marked all as read’ heeft na aanklikken geen zichtbare gevolgen. Het is niet wereldschokkend, maar ik vond die kleur die aangaf of je het al had gelezen wel erg handig. Is het een wijziging die per ongeluk of is het welbewust gedaan?
    Frans

Beste Frans,

Het gele balkje voor ene Forum of topic geeft aan dat het niet gelezen is. Als je het bezoekt verdwijnt het gele balkje. Als je op ‘mark all as read’ klikt verdwijnen de gele balkjes ook. Bij mij werkt dat in Chroome en Firefox.

Ik zal de kleur van bezochte links veranderen zo dat ook dat wat duidelijker is. Als het probleem blijft hoor ik het graag.

Fransco 
    Bijdrager

Dank je wel Theo. Ik maak gebruik van de rechterkolom op de pagina waar de ‘recente reacties’ staan, aangegeven met de onderwerpnaam. De kolom meer in het midden met de ‘laatste reacties’ geeft alleen de op zich waardevolle informatie wanneer voor het laatst in dat forumdeel is gereageerd. Maar je hebt het opgelost. Gelezen reacties hebben nu een vervaagde kleur. Ik ben dus geheel op mijn wenken bediend. Dank.

Frans

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account