Frankrijk en Sepa

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 9 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #187326
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Sepa moet het eenvoudig maken om internationaal geld over te maken.
    Maar Frankrijk zou Frankrijk niet zijn als ze toch weer barrieres op werpen.
    De Appr (tolwegenmij) schermt er mee dat je nu al bij hen conform de Sepa-afspraken je T-tag kan betalen.
    Nou mooi niet dus. De site dwingt de 24 posities af die het franse Ibannummer heeft (de nederlandse equivalent heeft er 18).
    Opvullen met nullen lukt niet. Dus toch maar via de credtcard blijven betalen.

    Wim3

    #187329
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Klopt,het is voor een Franse IBAN. Ik heb het gevraagd en ik heb keurig een antwoord gehad (tel msg).
    Hier is het te horen: http://www.wimb.net/test/image_upload_with_resize/msg0009.mp3
    Verder nog een berichte achtergelaten op http://sepafrance.fr in het contact vakje onderaan. Is ook een drama, als je iets wilt corrigeren kan zomaar de tekst verdwijnen.
    wimb

    #187330
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Nog tot 1 feb 2014 de tijd.

    banques-sepa.fr

    janv

    #187328
     Noë
    Sleutelbeheerder

    @wimb

    Heb je actie opgevolgd door ook een berichtje achter te laten op de franse SEPA-site. Inderdaad een drama om uberhaupt een verhaaltje daar te tikken. Pas na de 5e poging bleef de tekst staan. Ik hoop dat het aangekomen is, want vervolgscherm bleeft hangen….
    Ik blijf mij steeds weer verbazen hoe knullig veel franse websites werken (zoals bv. de EDF).

    #187327
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik heb nog een berichtje achtergelaten op de SEPA site. Deze keer om ze te vertellen dat hun contact form niet goed werkt, elke keer als je er met de muis in klikt wordt alles gewist. Nu ik het weet gebeurt het niet meer, met de TAB kom ik er ook, en voor de zekerheid met “Ctrl A” en “Ctrl C” alles selecteren en kopiëren.

    De APRR heb ik er maar uitgegooid, ik neem de departementale wegen, gaat ook prima. Ik hoef alleen maar van Genève naar Valence, in de Ardeche zijn er verder alleen maar kronkelwegen. Het duurde maar een half uur langer.

    wimb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?