Eurosport2 in basispakket

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 8 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #188059
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Op het forum van CanalDigitaal valt te lezen dat met ingang van vandaag de zender Eurosport2 zichtbaar is vanaf het basispakket, dat was het entertainmentpakket.
    Handig lijkt me, want Eurosport bezit de rechten voor de olympische spelen vanaf 2018.

    —————-
    “Met ingang van vandaag is de zender Eurosport 2 SD NL te bekijken vanaf het Basis-pakket voor bestaande klanten.

    Nieuwe klanten ontvangen de zender vanaf het Basis-HD pakket.

    Er zijn geen aanvullende handelingen vereist om naar de zender te kijken, de kijkrechten zijn toegevoegd aan de betreffende pakketten.

    In de HD zenderlijst bevindt Eurosport 2 zich op voorkeuze positie 29.

    Frequentie gegevens : TP1119 – Astra 19,2E – 12.722 – Hor – High – 23.500 – 2/3 DVB-S2 8PSK ( NB, er bevinden zich drie versie van Eurosport 2 op deze frequentie, de versie voor CanalDigitaal is aangeduid met NL).

    Met vriendelijke groet,

    Henk “

    #188060
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ja, en ben ik Eurosport 2 HD DUT kwijt. Wat een vooruitgang zeg, van HD naar SD.
    Het blijven toch vreemde snuiters daar bij CanalDigitaal.

    Overigens, RTLZ is in test bij ze. Op dezelfde transponder als RTL7.

    (wel zwart bij mij voorlopig)

    #188061
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ja, en RTLZ ook in SD. Gisteren was die enkele uren FTA.

    RTLZ in SD is beter dan niets, maar SD is echt niet meer van deze tijd, dan loop je als provider hopeloos achter. Daar zijn veel klachten over en volgens geruchten regent het dan ook opzeggingen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?