Ervaring met bv student-chauffeur?

Dit onderwerp bevat 6 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 5 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #190890
     Anoniem
    Inactief

    (Dit onderwerp past niet echt in dit subforum, maar een beter plekje zie ik niet, vandaar)

    Vanwege de gezondheid van mijn man aarzelen we of we deze zomer wel naar Frankrijk zullen gaan. Eenmaal daar redden we het hopelijk wel, maar de reis is een obstakel.

    Het is 1200 à 1300 kilometer rijden (afhankelijk van de route). We doen het altijd in twee dagen, maar zelfs dan nog is het een vermoeiende reis, zeker als je ook nog voor iemand moet zorgen die gehandicapt is.

    Vandaar dat ik overweeg iemand te zoeken die het rijden van me kan overnemen, of met me kan delen.

    Op internet worden allerlei chauffeurs-diensten aangeboden, maar ik ken niemand die er ervaring mee heeft.

    Is er misschien iemand op dit forum die weleens van zo’n dienst gebruik heeft gemaakt of me anderszins wijzer kan maken?

    (Alternatieven als het vliegtuig of de trein komen niet in aanmerking.)

    Ik ben benieuwd.

    #190892
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Adriana, wellicht is ’t handig te weten van waar en waarheen en wanneer u wilt reizen.

    Peter.

    #190893
     Anoniem
    Inactief

    Een logische opmerking, Peter, maar ik heb met opzet niet gezegd waarheen we willen. Het is me zuiver te doen om de eventuele ervaringen van forumleden met betaalde services. Het is nadrukkelijk niet mijn bedoeling om via dit forum een meerijder te vinden. Ik zoek een zakelijke oplossing.

    #190894
     Noë
    Sleutelbeheerder

    OK, Adriana, maar ik dacht dat “Vandaar dat ik overweeg iemand te zoeken die het rijden van me kan overnemen, of met me kan delen.” de basale vraag was.

    In alle bescheidenheid : ik heb erg veel ervaring met betaalde services en wilde slechts meedenken. Maar zonder details is dat lastig. We kunnen elkaar ook privé bereiken via de ‘persoonlijke berichten’.

    Peter.

    #190891
     Anoniem
    Inactief

    Je hebt helemaal gelijk, Peter. Ik ben niet duidelijk geweest. Ik zal je een persoonlijk bericht sturen.

    #190895
     Anoniem
    Inactief

    Een PB sturen lukt niet. Kun jij het eens proberen?

    #190896
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Verzonden.

    Peter.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?