Eindelijk lid geworden…

Dit onderwerp bevat 9 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 7 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #194991
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Nu dan toch maar eens echt lid geworden van het voor mij belangrijke Forum, ja echt belangrijk!
    Ik heb sinds 2004 meegelezen, meegeleefd en gelachen en gehuild. Maar ook geleerd, hoe een huis te renoveren, wat te doen met electra, vloeren storten, daken maken, noem maar op. Het uitmuntende forum of orakel wist en weet, mede dankzij de ouwe rotten op het gebied van klussen levenswijsheid en humor, altijd een oplossende hand te bieden. Er hangen hier types rond waarmee ik zonder ze te echt te kennen zonder problemen een deur of wat door kan. Recht door zee en oprecht. Discussies die in het gewone leven hier zwart op wit uitgevochten worden. Waar soms mensen een tijdje wegblijven, maar uiteindelijk toch weer terug komen!
    Dat is tekenend voor dit uitmuntende tableau van kennis en levenswijsheden.
    Nu is het opnieuw vormgegeven en is het een beetje veranderd, mede daardoor ben ik nu lid geworden want ik heb de indruk dat de bijen een beetje buiten rond zoemen…
    Ik zou graag willen dat alles weer wordt zoals het was, dus dit is ook een oproep aan de ouwe rotten.

    #194992
     Anoniem
    Inactief

    .

    #194993
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ja Chambres dHotes Les Vieilles Tantes,
    Ik ben in Zeeland geboren op 20 januari 1953 en heb het overleefd. M’n stijfselkissie hing aan de hanenbalken, gelukkig is bij ons het water niet te ver gekomen. En hebben geen familie verloren.

    En ik worstel rustig verder.

    #194994
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Welkom en… Panta rei. Ook in het forum.

    Steven

    #194995
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Enchanté Albert, meedoen en meedenken kunnen nooit kwaad. Wat halen, wat brengen.
    ’t Is net als in ’n goed huwelijk : 1 + 1 = 3.

    Peter.

    #194996
     Anoniem
    Inactief

    Welkom op dit forum Albert.
    In welke streek zit je?

    Ingrid

    #194997
     Wim Bavelaar
    Moderator

    Van harte welkom.
    Het is goed om te zien hoe velen zich hebben aangemeld voor de nieuwe omgeving. Onder hen vrijwel iedereen uit de ‘oude’ actieve groep, die niet huiverig bleek voor wat uiterlijke veranderingen. Voor de website was de overgang erg nuttig, omdat we verplicht waren de gehele inhoud kritisch door te nemen op juistheid en actualiteit.

    Kortom, tabula rasa (dat is Latijn, Cees, en betekent schone lei). En dat panta rhei van Taciturne is Grieks, alles stroomt, alles verandert. Ja, we zijn niet van de straat hier in dit forum (Latijn, marktplaats).

    Wim

    #194998
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik was al wel veel langer lid, ik denk zo’n 6 jaar, (heb uiteraard ook het boek La Maison) maar inlogcodes, etc. kwijt, om op het forum te reageren.
    Groetjes uit de Charente (16)
    Franca

    #194999
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Zo de winter is over, we hebben hedenmiddag omstreeks half vijf de eerste Gru’s richting noord gezien. Dit is in de Haute Vienne. Merkwaardige hiervan is dat ik nog geen 3 weken geleden Gru’s naar het zuiden heb zien trekken. Overigens is het hier erg nat, dat komen we van de zomer weer tekort.

    Groet aan een ieder.
    Albert

    #195000
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dat is goed nieuws. Ik heb ze niet gezien, maar vanmiddag wel een paar keer gedacht dat ik het geroep van Gru in de verte hoorde. Dan was het waarschijnlijk toch geen inbeelding 😮

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?