EDF devis voor option tempo en verhogen KVA

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #187253
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik heb een aanvraag gedaan om naar het option tempo abonnement te gaan en van 6 naar 9 kVA aansluiting en kreeg een foto van de oude meterkast binnen en de buitenzijde van het huis waar de electra binnenkomt met de volgende tekst erbij.
    Remplacer le panneau actuel par un panneau (210) avec c/c, CBR et disjoncteur.refaire un percement de mur pour sortie la telereleve.

    La liaison A serienummer Est deja en 4×25,faire une percement de mur et poser le BRT sur la façade.

    Ik maak er uit op dat aan de binnenkant er een muurplaat komt op de oude van hout met daarop de nieuwe meter en meterkast, en op de buitenmuur een kastje met de EDF zekeringen, totaal voor 465 euro.
    Klopt dit en is dit een redelijk bedrag?
    De zeer oude zekeringkasten kon niet hoger dan 6 kVA vertelde men.
    Vr. Gr. Harold

    #187257
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Volgens mij krijgt u een nieuwe digitale meter met een nieuwe zekering en een sensor buiten om de standen uit te lezen.

    #187254
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bedankt ik denk inderdaad dat dit het is, maar blijft de vraag of het normaal is dat je moet betalen voor het vernieuwen van het EDF eigendomsdeel van de installatie in het huis en of de kosten redelijk zijn die ze willen ontvangen voor het werk?
    Ik vroeg om een ander abonnement en verhoging van 6 naar 9 kVA, meer niet….

    #187255
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Volgens mij krijgen we “straks” allemaal ’n nieuwe – zogenaamd intelligente – meter, en daarvoor betaalt natuurlijk niemand.
    Misschien dat geduld loont ?

    Peter.

    #187256
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Rob van der Meuen laat me weten :

    Onderwerp: Slimme meters

    Peter,

    Die nieuwe Linky meters, gebed zonder end, en zeker niet gratis.

    Ooit op het oude forum wat overgeschreven, maar dat vermocht weinig lezers te boeien.

    Ook voor de Britten een vervolgverhaaltje geschreven over hetzelfde onderwerp:

    http://www.pontnoir.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=2958

    We zien wel wie wanneer waar bediend wordt. Afgelegen plattelands aansluitingen zullen hekkesluiter zijn.

    mvg

    Rob van der Meulen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?