De politiek is er uit!

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 11 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #195402
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Er is een akkoord in NL. Bij RTL melden ze dat de 50PLUS doelgroep (toch ook ruim op dit forum aanwezig) zich er niet in vinden kan.

    ‘De nieuwe fractievoorzitter Norbert Klein spreekt van een “ratatouille-akkoord” met snippertjes van GroenLinks en CDA, die tijdens de onderhandelingen afhaakten.’

    Omdat snippers van CDA met Groenlinks (ook na stoven) niet smaken, geef ik mijn 701 recepten van echte ratatouille maar weg.
    http://www.smulweb.nl/recepten/&query=ratatouille

    #195403
     bosbess
    Deelnemer

    Zevenhonderd en één recepten voor ratatouille! Moeten wij die allemaal tot ons nemen? Iets simpelers dan ratatouille bestaat er nauwelijks. Iemand geïnteresseerd in bosbessenjam? Even googelen.

    Politiek? Dat is overal een ratjetoe en de burgers krijgen altijd een ratje toe.

    #195404
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo, 6 miljard besparen en toch iedereen het beter laten hebben. Geloven die dat zelf.Groetjes

    #195405
     Noë
    Sleutelbeheerder

    “….de 50PLUS doelgroep……” nu even politiek monddood door politiek verscheiden van Krol.

    Waarom vind ik dit niet erg?

    Steven

    #195406
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bosbes toe kan ook natuurlijk. Maar je moet nooit alles doen of geloven wat er gezegd wordt, dus ook niet alle 701 recepten proberen. Of de rekensommen napluizen, want plus 0.5% of min 0,5%, het blijft marginaal. In mijn bosbesjam zit 70 % fruit. Zeggen ze.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?