Bij nederlandse consulaat frans paspoort voor kinderen aanvragen.

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 3 maanden geleden door Anoniem.

  • Auteur
    Berichten
  • #191533
     Anoniem
    Inactief

    Allen ik heb een vraag:

    Mijn schoonvader is frans, heeft enkel een frans paspoort en verblijfsvergunning in NL (woont hier al heeeeel lang).

    Mijn schoonvader heeft (hoogstwaarschijnlijk, wordt gechecked) mijn vriendin ook netjes bij het consulaat als frans opgegeven. In nederland is voor haar ook de 2e nationaliteit (frans) geregistreerd. Zij heeft op dit moment geen frans passpoort.

    Onze 2 kinderen (1 en 4 jaar) heben beide wel de ‘vermelding’ in het NL GBA dat zij ook Frans zijn, echter zijn ze nooit op het franse consul aangegeven.

    Heeft iemand enig idee welke procedure wij moeten volgen om voor zowel mijn vriendin als voor de kinderen ook franse passpoorten aan te vragen?

    (natuurlijk gaan ze ons dat op het consulaat ook vertellen maar we hopen al beslagen met de juiste papieren op een eerste afspraak te verschijnen)

    p.s. Ik ben 100% kaaskop en dat zal ook nog wel ff zo blijven. (ik weet niet wat er gebeurt als wij gaan trouwen maar dat zien we tzt wel)

    #191534
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Gewoon, naar de Franse ambassade
    Ingrid

    #191535
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Via hun website kun je de afspraak vastleggen, bellen voor detailinfo kan ook.

    #191536
     Anoniem
    Inactief

    Er staat al een afspraak voor vrijdag as. We hoopten alleen simpel te kunnen achterhalen welke documenten we mee moeten nemen

    waarschijnlijk GBA inschrijving van mijn vriendin en internationale geboorteakten van de kinderen. We’ll see.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?