beroerde kwestie in de Auvergne

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #189389
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Zonder de kwestie van nabij te kennen wil ik ons wijzen op ’n beroerde situatie in de Allier : http://www.nederlanders.fr/profiles/blogs/belle-vie-en-france-help.
    Er lijkt me werk aan de winkel voor alle Roberts Timmers, Wimmen van Teeffelen en anderen wellicht.

    Peter.

    #189393
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Nu nog die link aan de praat zien te krijgen want die pagina bestaat wel degelijk …
    (’t gekke is dat die link uitkomt op dit forum en niet op dat andere.)

    Peter.

    #189390
     Anoniem
    Inactief

    godver….. ik krijg het er beroerd van.
    En dan nog roepen dat Frankrijk zo’n tolerant land is, schei toch uit, ze zijn zo rasisctisch als maar kan.
    Hier kregen we een kerel aan de deur die ook riep dat we hun goedkope huizen weg kaaide.
    Ik ga broeden, morgen eens iemand bellen die ik goed ken.
    Ik heb wel een vraag; is de gendarme op de hoogte van dit alles?
    Beste (nou ben ik door dat gedoe jullie naam kwijt) “boeren” kom even op deze site voor betere communicatie.
    Ken jij ze Peter?

    #189391
     Anoniem
    Inactief

    Ik bedoel, een verhaal heeft meestal twee zijden.

    #189392
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik weet niet meer dan ik op die andere site heb gelezen en ben ook benieuwd naar de andere kant van ’t verhaal.
    Maar mocht slechts tien procent ervan waar zijn, dan lijkt ’t me beroerd genoeg en vandaar m’n berichtje op deze site. Opdat men wete.

    Die “boeren” heten Wim & Karen en neen, ik ken hen niet.

    Peter.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?