Belastingmaatregel 2013

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 11 maanden geleden door Wim Bavelaar.

  • Auteur
    Berichten
  • #197316
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Van mijn bank kreeg ik het bericht;

    “la nouvelle reforme fiscale du gouvernement, il vous preleve 20% sur les interets percu au cours de l’année 2013”

    Ik heb er naar gezocht op internet, maar kan hier niets over vinden. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?

    Met vriendelijke groet
    Paul

    #197317
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik weet alleen dat je voor een bepaalde datum enkele maanden geleden een verklaring (standaard) naar je banken kon sturen om hier niet onder te vallen. Dat heb ik braaf gedaan, en geen van mijn banken begreep waar dit over ging. Het wachten is op uitleg van de vakman, Wim v T of Rob v S ?

    #197318
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bonjour Paul,

    In dit artikel vind je uitgebreide informatie over hoe om te gaan met rente.

    Het is evengoed ongelooflijk tot welk een kafkaëske regeltjesjungle een bende losgeslagen bureaucraten kan komen, zeker gezien de diepdroevige rentepercentages die je tegenwoordig op je spaarcentjes krijgt. Je zou bijna besluiten je geld maar van de bank te halen en in de tuin te begraven, alleen maar om van deze ellende af te zijn.

    Salutations, Jos

    #197319
     Noë
    Sleutelbeheerder

    @Jos,
    In het bewuste artikel heb ik precies gevonden wat ik zocht.
    Hartelijk dank
    met vriendelijke groet
    Paul

    #197320
     Wim Bavelaar
    Moderator

    De korte uitleg over het vrijwel afschaffen van de bevrijdende voorheffing is hier op de site te lezen.

    Wim

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?