Dit onderwerp bevat 34 reacties, heeft 12 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Rob van der Meulen 1 jaar geleden.

• Auteur
     Timo Breumelhof 
    Bijdrager

@silex.. Ehh, ja ik weet ook niet waarom.
    Volgens mij staat toch alles goed ingesteld.
    Ik heb jou er nu een gestuurd.

Timo Breumelhof 
    Bijdrager

@Timo

Ik probeer je een persoonlijk bericht te sturen, maar je staat niet in de adreslijst.

janv

Gevonden, de lijst is op username en ik heb eerder een nietszeggende (messmail) gebruikt maar dat is nu niet meer aan te passen lijkt het.

Noë 
    Sleutelbeheerder

beste allemaal,
    ik zal onze wp wizard vragen er eens naar te kijken.
    groet
    Anton

H@ns 
    Bijdrager

In Reactie op Fransco:

Mijn avatar was ook verdwenen kom ik net achter, net als een hoop van mijn berichten… Misschien niet actief genoeg aanwezig geweest want ik kom niet zo vaak meer om te posten maar wel om te lezen.

Bij (na enig zoekwerk!) het updaten van mijn profiel struikelde ik ook nogal hard over dat verzoek om met je snoet op het web te gaan. Ik doe dat nergens en heb dat ook nooit gedaan muv LinkedIn.
    Dat is een hele bewuste keuze. En niet omdat ik er vreemd uit zie of iets te verbergen heb hoor. Op het gevaar af ijdel te lijken citeer ik in dit verband Danton die toen hij met het hoofd onder de Guillotine werd gestoken tegen de beul zei; “en toon mijn hoofd aan het volk, het mag graag gezien worden!”

Ik begrijp dat er een redenatie achter zit maar je hoeft je toch niet verplicht te gaan voelen?

Rob van der Meulen 
    Bijdrager

H@ans, zij die nog gewoon een wat abstractere afbeelding als avatar zijn blijven gebruiken is de toegang tot het forum nog niet ontzegd. Het is dus geen verplichting, slechts een voorkeur. En stel nu eens, allemaal foto’s, dat iemand lijkt op iemand waar je vroeger op school een gloeiende hekel aan had. Laat je de beantwoording van zo’n vraag dan toch maar aan iemand anders over, neem je een advies van zo iemand net zo serieus als van iemand die om welke psychologische reden dan ook heel sympathiek overkomt? De volwassen mens wordt geacht rationeel te handelen, maar helemaal loskomen van diepere zieleroerselen lukt slechts weinigen. Dus als onderdeel van de net neutrality lijkt me forum neutrality in de vorm van een abstracte avatar eigenlijk aan te bevelen.

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

©2019 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account