Attentie Thrifty autoverhuur heeft een valkuil

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 8 maanden geleden door bosbess.

  • Auteur
    Berichten
  • #197671
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Tot dusver heb ik steeds naar tevredenheid in aansluiting op mijn RyanAir vluchten van Béziers via RyanAir een auto op het vliegveld Weeze gehuurd en daar weer ingeleverd. Nu verscheen er een nieuwe autoverhuurder in de RyanAir lijst: Thrifty met een aantrekkelijke aanbieding: 4 dagen een Ford Fiesta voor 109 euro: de voordeligste aanbieding.

    Helaas dat bleek een valkuil:Thrifty rekent een toeslag van 40 euro ex BTW als je grens over wilt, hetgeen alle Nederlanders die naar Weeze vliegen zullen willen. Inclusief een andere duistere toeslag in een onoverzichtelijke Hertz factuur betaal ik nu 168 euro ipv 109 euro, waarmee Thrifty met afstand de duurste in deze klasse wordt: SCHANDE.!

    #197672
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Het is nog erger dan ik dacht: Thrifty schreef € 136 af en Hertz € 58, dus ipv € 109 betaalde ik € 194, schandalig.!

    #197673
     bosbess
    Deelnemer

    Je moet maar zo denken Henri: dat kunnen ze bij al hun klanten maar één keer flikken. En bij velen helemaal niet meer, omdat deze oplichterij natuurlijk van mond tot mond gaat. Zoals nu hier.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?