Re: service van Orange

#187399
 Noë
Sleutelbeheerder

Hallo jako,

Op basis van de verstrekte gegevens heb ik het een en ander kunnen raadplegen:
– na uw eerste melding op 29 december is er een wijziging aangebracht in een deel van de kabel die gebruikt wordt voor uw telefoonlijn (mutation transport); tests wezen toen uit dat de lijn in orde was en de Livebox correct synchroniseerde – dat was op 5 januari ; de reden dat dit later gebeurde dan oorspronkelijk beloofd heeft te maken met een hoge werklast voor de lokale medewerkers op dat moment, wellicht door de weersomstandigheden?!
– op 11 januari meldde u opnieuw een probleem; op basis van de eerste analyse ter plaatse bleek dat de distributiekabel niet in orde was en deze dus vervangen moest worden. Voor dergelijke werkzaamheden is inderdaad een hoogwerker nodig en deze zijn natuurlijk niet altijd onmiddellijk beschikbaar. Vandaar dat deze werkzaamheden pas op 17 januari zijn uitgevoerd.
Op dat moment is wederom een test gedaan en bleek de lijn in orde en de Livebox gesynchroniseerd. Volgens de informatie die de technicien teruggemeld heeft bent u hierover op dat moment geïnformeerd.

Op basis van uw opmerkingen heb ik zojuist een nieuwe lijntest uitgevoerd en deze levert op dit moment wederom een foutmelding op. Als u wilt kan ik hier opnieuw iemand naar laten kijken, wetende dat ik u dan moet wijzen op het feit dat als het probleem niet aan de netwerkkant ligt maar in uw intern telefoonnetwerk, hiervoor voorijdkosten in rekening zullen worden gebracht en indien een reparatie nodig is er een offerte opgesteld zal worden die u kunt accepteren of weigeren.

Als u hiermee akkoord gaat, zorg ik ervoor dat er nogmaals een technicien naar komt kijken. Als u mij in dat geval zou kunnen laten weten wanneer u thuis bent in de komende week/2 weken en mij een Frans mobiel telefoonnumer kunt geven, kan de intervention meteen ingepland worden.

Groeten,
Thomas

©2025 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?