Als je 6 maanden max met je NL platen mag rijden, dan mogen ze er wel eens voor zorgen dat het krijgen van een conformiteitsverklaring wat minder ingewikkeld wordt! Ik heb een oldtimer camper en in een andere draad heb ik verteld dat de importeur (Mercedes-Benz) wel mijn 150 euro heeft ingepikt maar mij een onbruikbare verklaring heeft gegeven. Nu ben ik overgeleverd aan de FFVE (de oldtimerfederatie hier ter plaatse), in mijn ogen een petjesclub die geen idee heeft van hoe je contact moet hebben met je achterban. Op mails reageren ze niet en de telefoon nemen ze ook niet op. Ga in het voorjaar proberen om dat stuk papier via internet te bestellen want de kar moet hoe dan ook op Franse platen komen. Afgezien van het feit dat ik allang over de 6 maanden heen ben kan ik hem in NL niet geregistreerd laten staan met dank aan het kabinet dat oldtimerbezitters hun hobby niet meer gunt. Met name dieselrijders (ik dus) zijn zwaar de pineut, net als LPG-rijders, dik belasting betalen vanaf 01-10-14, mooi niet dus! Schorsen en hier invoeren, als dat stuk papier wil lukken.
BTW: nooit geweten dat er een tijdslimiet zat aan met je NL platen rondrijden, heb dat nooit ergens gelezen, iets over het hoofd gezien?