Reageer op: Vaste telefoonlijn opzeggen? Internet behouden?

#213849

Een ligne secondaire moet je eigenlijk één keer per jaar een maand activeren om ‘m te mogen behouden. Dus theoretisch zou je na een jaar niet gebruik automatisch moeten worden uitgeschreven, lijn exit. De praktijk blijkt anders. Vraag: betaal je maandelijks nog abonnementskosten, of ben je er al jaren geleden mee gestopt? En komen er ook geen maandelijkse rekeningen meer binnen met een bedrag van nul euro? Want zelfs wanneer je lijn “suspendu” is krijg je nog keurig een facture toegestuurd. Valt ook te checken in je Orange “espace client”. Was er ook geen kiestoon meer op de oude lijn? Tot voor een paar jaar geleden stond de “suspendu” mode garant voor het ontbreken van een kiestoon, ook stond de gebruikelijk 48 volt gelijkspanning niet op de twee koperdraadjes. De laatste twee jaar krijg ik ook in de “suspendu” mode bij het opnemen van de telefoonhoorn een kiestoon te horen, bellen of gebeld worden evenwel onmogelijk. Klaarblijkelijk is de techniek wat veranderd.

 

©2021 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?