@ Jako, voor dat bedrag wil ik graag in een marketing valkuiltje lopen…..
Iets anders: op een Nederlandse website zag ik trouwens nog de volgende tekst staan over de Huawei router B315S-22: ” Gebruik de juiste SIM-kaart. De SIM-kaart lezer van uw Huawei-product is het meest kwetsbare onderdeel van het apparaat. Het is belangrijk om hier voorzichtig mee om te gaan. Beschadigingen aan de SIM-kaart lezer, bijvoorbeeld door het gebruik van een SIM-kaart adapter, vallen niet onder de garantie van Huawei.”
@ Jos: thx for the thumbs up. Denk niet dat dit allemaal altruisme is, ik word zelf ook wijzer van het beantwoorden van vragen. Vragen en antwoorden die zo nu en dan bijna onopgemerkt neerslaan in de diverse artikelen hier en op Christian’s website. Waarmee we keurig in het voetspoor van de founding fathers of the internet blijven, sharing of information.
@ Anton: thx voor het in de lucht houden van deze website en dit forum. Wanneer ik zie hoeveel aanvallen er per uur, dagelijks, per week op de meest onschuldige websites worden uitgevoerd dan moet je dagelijks bezig zijn met het versterken van de prikkeldraadversperringen rond deze website en die van Nederlanders.fr.