Reageer op: Internet haut débit voor iedereen

Admin
Sleutelbeheerder

Op het moment dat de concurrentie een nieuwe zet doet op het schaakbord verandert er weer van alles.

Zeker. Die €5,-/maand aanbiedingen zijn m.i. allemaal een reactie op Red die als eerste met deze €5,- aanbiedingen kwam, en Red was ook de eerste waarbij de aanbieding geen einddatum had. De concurrentie volgde eerst met tijdelijke aanbiedingen, vervolgens ging Bouygues klanten vlak voor afloop van het aanbod een verlenging bieden en nu is de €5,- aanbieding van Bouyges ook zonder tijdslimiet. Nu ik weet dat het netwerk van Orange hier op dit moment de beste performance geeft wacht ik tot de €5,- aanbieding van Sosh ook zonder tijdslimiet komt, en dan switch ik naar Sosh.

De overgang van Syma naar Bouygues lijkt probleemloos verlopen. Ik had de simkaart van Bouygues na 2 dagen binnen en direct geactiveerd, 3 dagen later werd m’n nummer geporteerd van Syma naar Bouygues. Ik heb inmiddels de eerste factuur van Bouygues binnen, iets meer dan €5,- omdat ik enkele dagen met het tijdelijke nummer actief was waarna het maandabonnement ingaat. Ook de eindfactuur van Syma met een klein bedrag retour is inmiddels binnen.

Het feit dat de consument zo gemakkelijk kan switchen houdt de providers natuurlijk extra scherp.

©[current-year] Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?