Reageer op: Hoofdriool

Admin
Sleutelbeheerder

Bonjour,

[quote quote=210844]formeel gezien klopt je verhaal gewoon niet.[/quote]
[quote quote=210844]Dus vriendjespolitiek of niet, ik ga niet met Franse aannemers in zee[/quote]
Mijn verhaal klopt prima maar u neemt niet de moeite om goed te lezen. Ik heb nergens gezegd of bedoeld dat u met een Franse aannemer in zee moet, die mijd ik zelf ook als de pest. Integendeel, ik schrijf zelfs letterlijk “Inmiddels [sedert mijn avonturen] zijn regelgeving en instanties op dit gebied wat gestabiliseerd, dus als toegewijde doe-het-zelver heb je nu meer mogelijkheden om één en ander in eigen beheer te regelen“. Ik raad u slechts met klem aan de Franse procedures niet met voeten te treden, uw aanleg moet écht vooraf goedgekeurd worden, en tijdens de installatie moet er écht gekeurd worden, of u krijgt later grote moeilijkheden. Het ingraven van het geheel is de eenvoudigste stap in het hele traject.

Ik vind het niet plezierig dat de moeite die ik neem om u te helpen wordt afgefakkeld in termen als “onzin” en “klopt niet”. Als u even de moeite neemt de historie van mijn bijdragen op dit forum te bekijken zult u zien dat ik niet gewoon ben om feitenvrije onzinkletsverhalen op te hangen.

In deze toonzetting ben ik niet gewoon discussies te voeren en ik stop er vanaf nu dan ook mee. Succes met uw riolering.

Jos

©[current-year] Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?