Reageer op: De Zoekfunctie à la wannox

ratatouille 
Bijdrager

Ik ga er vanuit dat ik hier in het openbaar op kan reageren.

– Mijn bijdrage aan dit forum is veel positiever en actief dan u suggereert.
– Ik heb het nog nooit over auteur Dhr. Bavelaar gehad, u verwart mij met iemand anders.

– Ik heb u nooit beledigt, daar is mij niets van bekent, ook hier meen ik dat u mij verwart met een andere kritische persoon. Ik hoop dat u mij wel voor ogen had in de rest van uw betoog, want nu ga ik twijfelen.

– Mijn opmerking was inderdaad geen grote aanval, het was een verzoek tot gelijk gedrag in gelijke situaties. Dat is mijn definitie van gastheerschap en huisvaderplicht.

– Ik werd o.a. voor ‘lafbek’ uitgemaakt in een nu gesloten draadje, maar dat laat u gewoon staan. Die forumdeelneemster ging totaal niet in op argumenten waarin ik aangaf dat oud eigenaar Marietta wel degelijk samen met Theo deze website grondig had verbouwd. Maar zij ging in plaats van argumenten delen, schelden.

– Uw uitleg over mijn bovenstaande opmerking kan ik (ook niet na bestuderen van uw tekst) begrijpen, er staat niet dat ik u leugenaar noem, ik kan het er echt niet in zien.
– Ik heb wel inhoudelijke discussie gevoerd over webcommunicatie, over de toekomst van website. Dit na aanleiding van uw oproep om mee te denken.

– Kritisch ja, maar zeker niet negatief. Ik heb zelfs het idee dat u mijn bijdrages tot verbetering van inhoud of gebruik maar lastig vindt. En dat inhoudelijke argumenten en bijdrages in forum en website aan u voorbij gaan.

En tot slot : ik blijf geheel mijzelf. Als u wil modereren op deze wijze dan is dat nieuw, op dit forum nog nooit voorgekomen. Dat is meer, dan uitgummen van een mening die u niet bevalt of u niet uitkomt.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account