Reageer op: uw bijdrage aan dit forum

bosbess 
Bijdrager

Haha, wat zijn jullie toch een stel zielige mannetjes. Als jullie het niet kunnen winnen van argumenten gaan jullie insinuaties en leugens verspreiden. ’t Is meelijwekkend. Maar geen woord tegen Rob van der Meulen, die het volkomen oneens blijkt met jullie. Daar zijn jullie te laf voor.

Om met Cees te beginnen. Hij schreef: “Juist, en vanaf toen…”. Vanaf toen Cees, schreef Wim Bavelaar een keer in het forum: “Ik ben erg blij met je, Bosbess.” Later hebben Wim en ik nog regelmatig gecorrespondeerd. Omdat ik alle correspondentie bewaar kan ik de tekst weergeven van de email die ik op 21 april 2012 van hem ontving. Ik moest namelijk nogal wat hatelijkheden ondergaan sinds ik in dit mannenbolwerk was binnengedrongen. Want sommigen (waaronder jij) pikten geen mondige vrouw in “hun” forum. Wim schreef na een lullige opmerking van jou aan mijn adres:

“Dag Bosbess,

Je laat je toch niet wegjagen van het forum door soms niet al te vriendelijke reacties van enkele te breedsprakige mannen?

Als dat wel het geval is, zou ik dat zeer betreuren.
Goede groeten,

Wim Bavelaar”

Sinds die tijd laat ik me door niemand meer wegpesten, hoewel daartoe genoeg pogingen zijn ondernomen. Gelukkig stonden daar via email en PB’s ook waarderende woorden tegenover. De enige die me eventueel nog kan doen besluiten om te vertrekken is de webmaster.

En daarmee komen we aan Rata. Zonder enige aanleiding herhaalt hij zijn bewuste leugens van een tijdje terug. Namelijk dat mij ooit door Marietta zou zijn verzocht om uit het forum te vertrekken. Kennelijk heeft hij geen argumenten meer. Laffe zielepoot. Zoals voorheen gemeld ga ik hier niet citeren uit de PB’s die ik van Marietta heb gekregen. Wel heb ik de PB die destijds voor mij aanleiding was om hier (vrijwillig) te vertrekken gestuurd aan een ander forumlid én aan de tegenwoordige webmaster. Daarmee weten in ieder geval twee mensen dat Rata bewust liegt. Uit de tekst blijkt duidelijk dat Marietta mij nooit heeft gevraagd te vertrekken.

Ook heb ik de correspondentie tussen Rata en mij (via PB’s) aan deze twee personen opgestuurd. Deze begon met een PB van Rata aan mij:

“Hallo Ben je op vakantie? Al een tijdje geen berichten van je gezien. Of heb j elders een stekje gevonden voor de digi-contacten. grt rata”

en eindigde, na uitleg door mij, van zijn kant met:

“Het slaapt wel wat in op het forum is mijn idee. Maar laat je niet ontmoedigen hoor!!!
groet,
Rata”

Wie wat bewaart die heeft wat.

Van Rata MOET de rubriek Laatste Reacties weer terugkomen. O ja? En als hij niet terugkomt, wat dan? Ga je dan weg? Ik moet er niet aan denken. Wat een vreselijk gemis zou dat zijn voor het forum en voor deze website! Geen leugens en hatelijke insinuaties meer! Wat een verarming. Goedgunstig sta je toe dat bepaalde opmerkingen worden verwijderd. Wie verbeeld je je eigenlijk dat je bent? De webmaster? De eigenaar? Helaas voor jou is iemand anders dat en die bepaalt het beleid. Niet jij. Dag Rata.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account