Reageer op: uw bijdrage aan dit forum

ratatouille 
Bijdrager

Overigens mogen de laatste twee zure bijdrages in het rijbewijs draadje door de moderator van dienst verwijderd worden. Voor de positieve sfeer en de leesbaarheid.

@rob: Je kon ook eerst bellen naar de bieb om te vragen of ze het boek hadden, met de draaischijftelefoon, of je kon reserveren. Deed ik vaak. Ik merk dat je me niet geheel kan volgen over de samenstelling van mijn rijbewijs informatie en de problemen op de site van de buren. Ik heb geen moeite met knip/plak en zoekacties,maar: Er zijn daar heel veel draadjes over Nantes of rijbewijzen die je met zoek/google moet vinden, die je allemaal moet openen en scrollen om te zien of er iets is veranderd. En dat elke dag weer.

Erger kan niet, wel makkelijker: in een oogopslag de laatste bijdrages zien en de rubrieken. Het overzicht van infofrankrijk was (en zeker met een volledige zoekfunctie) GEWELDIG vergeleken met de nederlanders.fr aanpak. Even los van de vormgeving. Die is hier mooi en daar ….

Dat de republiek van deze rijbewijs centralisatie een puinhoop heeft gemaakt ben ik met je eens, als je zag hoeveel websites elkaar tegenspraken (allemaal gouv) of tijdens de wedstrijd de regels veranderden, dan zie je wel dat ze overlopen werden door de actualiteit.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account