Reageer op: uw bijdrage aan dit forum

ratatouille 
Bijdrager

Als jou dat bevalt Bosbes, dan doe jij het op jouw manier, prima maar val mij niet lastig met jouw keuzes. De gebruikers willen het nog steeds niet, dus moet het weer terug gezet worden naar de oude situatie.

Overigens als ik de sfeer proef bij die buren, (waar jij ook een groot aandeel in hebt) dan heb ik liever even een korte knetter zoals hier, dan zoals het gaat bij nederlanders.fr
Tijdens de research over het rijbewijs heb ik verschillende mensen gezien die daar zijn opgestapt omdat ze het er niet uit konden houden. Wat een slangenkuil.

Ik ben het ook niet eens dat Marietta en Theo hier geen vernieuwing hebben laten plaats vinden. Tegenovergestelde zelfs, de hele website techniek en vormgeving is door dat duo vernieuwd. Daarbij schreef zij ook artikelen, (o.a. windmolens) en paste dingen aan. Het oude rijbewijs verhaal op de site was van haar hand, Noe heeft het een nieuwe datum gegeven en onder zijn naam gepubliceerd. Maar dat was niet de oorsprong.

Ik denk dat jouw negatieve opmerkingen over de vorige beheerder meer te maken hebben met een conflict tussen jullie. Waarbij de beheerder jou heeft verzocht (zeer uitzonderlijk) om dit forum te verlaten. Klopt dat?

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account