Reageer op: uw bijdrage aan dit forum

bosbess 
Bijdrager

Cees, ik kan me best voorstellen dat het voor sommigen vervelend is, al klikte ik zelf nooit op de laatste reacties. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat wanneer je als beheerder ten koste van tijd, geld en moeite een website op poten probeert te zetten je het geen reclame vindt wanneer op de homepagina allerlei lullige opmerkingen staan over de website en over jezelf. Alsof je een nieuwe supermarkt opent en overal borden ophangt: “Koop hier niet, ’t is rotzooi! En de eigenaar is een lul!” Dat heeft niets te maken met verstoppen wat je niet wilt zien.

Wat u en jij betreft: de discussie daarover dateert volgens jou dus van ruim vóór 2011. Toen werd ik namelijk lid van deze website. Zoals iedereen weet gaan de ontwikkelingen op internet heel hard. U is in algemene artikelen bepaald truttig geworden, iets van de overheid of van sommige commercie die bang is klanten te verliezen. Dat mensen in een forum elkaar u noemen stoort me niet. Dat moeten ze zelf weten. Als ik maar kan jij-en en jou-en. Veel plezieriger en minder afstandelijk, zoals inherent aan internet.

Rata: je kunt Nederlanders.fr niet vergelijken met InfoFrankrijk.com. Hier komen zelfs heel oude artikelen weer helemaal bovenaan te staan wanneer er iemand reageert. Daar geldt: hoe meer nieuwe berichten hoe verder een artikel naar onderen zakt en daar blijft het ook, of er iemand reageert of niet. Alleen wanneer je zelf op een onderwerp hebt gereageerd krijg je nieuwe reacties per email.

Het is toch een kleine moeite om op forums te klikken en dan van boven naar beneden te scrollen, zodat je ziet wanneer er voor het laatst in een rubriek is gereageerd. Zo doe ik het en dat bevalt me prima.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account