Reageer op: uw bijdrage aan dit forum

ratatouille 
Bijdrager

Net als Krelis en Cees vind ik dat het opnieuw verdwijnen van de rechterbalk de toegankelijkheid van het forum vermindert. En laat dat ‘directe’ nu net het verschil zijn met de buren. Daar weet je nooit of er iemand iets heeft bijgeschreven in een draadje. Ik weet dat, omdat ik tijdens het actualiseren van het rijbewijs draadje, bij de buren het met Google zoekacties moet doen, en dan helemaal doorscrollen om nieuwe bijdrages te vinden. Bijvoorbeeld van mensen die hun rijbewijs al op de mat hebben liggen. De werkelijke doorlooptijd.

En dat lukt me inderdaad niet in 10 minuten, ik ben uren bezig met het updaten en schrijven van dat rijbewijs verhaal. Ook al door de slechte overzichtelijke situatie bij de buren. Laten we dat hier niet gaan doen! Overigens is daar al eerder kritiek op geweest en begrijp ik niet waarom die censuur ongevraagd plaats moet vinden. Verstoppen is ook censuur. En ik schrijf censuur, geen zuur. Maar ik kan me voorstellen dat mensen afknappen op het schrijven van artikelen als je tegen zeur aan moet knokken. Dus die laatste postingsbalk moet weer terug.

Er is voor iedereen wat in het forumoverzicht, sommigen willen niets weten van vliegende electronen en satelliet schotels , anderen niets van nieuws. Smaken verschillen. Maar er is een rubriek die al drie jaar geen bijdrage heeft gehad…
Ik blijf van mening dat met dagelijkse inzet door gewoon te scrollen op de site heel wat foutieve links en data is te verversen. Je moet er wel zin in hebben.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account