Reageer op: uw bijdrage aan dit forum

capitaine 
Bijdrager

Toen ik het stukje van Bosbess las dacht ik meteen aan Christian.
In het verleden toen Wim nog tussen ons was (ver voor de bosbessentijd) kwam er zo nu en dan wel eens een opmerking over taalgebruik en U en Jij.
Velen waren het er toen over eens: Zij vonden dat U en de Uwen voorlopig met U aangesproken zullen blijven worden.
@ Krelis; heb diezelfde ervaring.
Ik zie geen laatste berichten meer aangeduid.

Verder blijf ik bij mijn eerdere standpunt; als er geen gezelligheid is onder elkaar dan krijg je nooit meer diezelfde sfeer en dus bezoekersaantallen terug.
Er is veel te veel concurentie van andere websites waar je veel sneller en veel makkelijker dat kunt vinden wat je precies zoekt, en wat je verder nog zoekt vind je op facebook of andere multymedia.
Het is hetzelfde als het beheren van een kroeg of restaurant anno 1980 en je veranderd in een etablisement 2018 met alle moderne snufjes en vergeet de gemoedelijke uitstraling.
Slechts een handjevol weten hoe je een ouderwetse pijpenla om kunt toveren naar een business “à la vandaag” met de allure van voorheen.
Er was maar een handjevol mensen wat steeds inging op vragen van het publiek, maar het publiek was enorm.
Er waren maar een handjevol mensen die constant met een verbouwing bezig waren, de meesten hadden zo nu en dan een klusje te doen en wilde daar achtergrondinformatie over.
Maar door de gemoedelijkheid van zo’n veelzijdig forum kwamen ze steeds even kijken wat een ander aan het doen was, en wat de ander vroeg.
Als dit niet terug komt zinkt het schip steeds verder.

Cees.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account