Reageer op: uw bijdrage aan dit forum

bosbess 
Bijdrager

Sorry Christian, ik was niet duidelijk genoeg. In het forum moet iedereen natuurlijk gewoon doen waar hij zin in heeft. Ik bedoelde dat ik de artikelen liever in jij-vorm zie dan in u-vorm. Dat schreef iemand hierboven ook al en daar haakte ik op in.

Wat je opmerking over Wim Bavelaar betreft, die is overbodig. Allemaal hebben wij een grote waardering voor Wim, nog steeds. Ook Anton, zoals hij hier meermaals heeft uitgesproken. Waar het hier om gaat is: heb je ook waardering voor de inspanningen van Anton Noë, die de moed heeft getoond om deze website over te nemen en voort te zetten? En ben je bereid om hem daarbij enigszins te helpen?

Krelis, ik vind de voorpagina zo veel duidelijker. Het was dubbelop. Eerst de laatste reacties en vervolgens de onderwerpen. Het gaat om de onderwerpen, dus die reacties konden best weg. Wanneer je geïnteresseerd bent in een bepaald onderwerp klik je het even aan en dan zie je vanzelf of er is gereageerd.

Bovendien waren sommige reacties zo misselijkmakend zuur van toon dat ze op toevallige bezoekers die erop klikten een afschrikwekkende werking konden hebben.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account