Reageer op: uw bijdrage aan dit forum

capitaine 
Bijdrager

M.i. wordt de kwaliteit van een forum voor verreweg het grootste deel bepaald door de deelnemers en niet door de beheerder, die feitelijk slechts bij discussies die uit de hand (dreigen te) lopen in zou moeten grijpen.

Er is niets dat ons weerhoudt om er een forum van te houden als in het voor-Noë tijdperk en toch gebeurt dat niet. We zullen dus eerder de oorzaak van de terugval, die er overigens zeker is, bij ons zelf moeten zoeken en de hand in eigen boezem steken.

Het feit dat Noë een wat lager aaibaarheisnivo heeft dan vorige beheerders, doet daar weinig aan af noch draagt er aan bij, fraaie woorden en funktie-omschrijvingen ten spijt.

Gehoord worden is in principe de eerste factor, wat er gezegd wordt de tweede.
Dat Thierry Baudet de uitspraken van zijn partijgenoot in Amsterdam niet rectificeert is niet een kwestie van hij is het er mee eens.
Als enige in de politiek weten Wilders en Baudet op de nauwkeurigheid na wat je moet doen om het volk in te palmen : juist, zorgen dat er over je gepraat wordt.
Dat geld voor hen, dat geld voor de kranten, en dat geld ook voor dit forum.
Er zijn door een paar mensen een groot aantal mensen de mond gesnoerd, daardoor werd dit forum steeds minder leuk om te bezoeken, met als resultaat een doodgebloed forum waar ik sowieso al meer dan twintig personen kan noemen die hier vertrokken zijn allemaal door min of meer dezelfde reden.
Als voorbeeld kan ik aanhalen dat mensen het dan soms niet helemaal (of helemaal niet) met me eens waren, maar ze lazen het wel en ze waren er wel !
Nu zijn ze weg.
Ik heb met de meeste nog steeds contact via m’n privé-mail.
Als je echt wilt weten waarom het forum zo is afgezakt zul je de archieven in moeten gaan en kom je vanzelf uit op dat punt, en dat was vér voor Noë.
Dat sommige mensen er een keurig professioneel forum van willen maken met geen enkele uitspatting naar links of rechts is hun keuze, maar de meeste bezoekers wilde de enorme kennisbank bezoeken met de gemoedelijke ambiance van het franse land.
In de tijd van Bruintje (kent iemand die nog?) stond het forum elke dag vol nieuwigheden en interessante artikelen, al vlogen de vonken er soms vanaf.
Nu wordt je uitgemaakt voor leugenaar en fantast en denk je bij jezelf, ach laat ook maar.

Ben het volledig met Krelis eens.

Cees.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account