Reageer op: uw bijdrage aan dit forum

ratatouille 
Bijdrager

Peter:
‘Waar ’t voorheen op deze site ging om adequate informatie, op vriendelijke en speelse wijze gebracht en gedeeld door veel actieve deelnemers, ligt ’t lot nu in handen van ’n beheerder die weinig tot niets wil investeren, die om niet wil drijven op die actieve deelnemers. Met veel fraaie woorden en functieomschrijvingen zelfs, maar zo werkt ’t dus niet.
Ik vrees alweer te veel te hebben gezegd, kruip terug !n m’n holletje.’

Noë:
‘Verder vraag ik mij oprecht af of het “algemeen gebruik” moet worden dat de beheerder in dit forum beschimpt en beledigt wordt. Ik verneem graag wat uw adviezen hierover zijn.’

Ik denk dat de beheerder tegen een stootje moet kunnen, en Peter zijn kritiek gaat niet verder dan die van mij, het verschil is dat ik mijn kritische noot direct heb geplaatst in het postvak van Noë. De reden waarom ik geen redacteur wil worden.

Peter is welkom, is altijd kritisch geweest, hoeft van mij niet in zijn holletje terug, maar zou zich kunnen afvragen of je niet het zelfde bereikt door positief iets toe te voegen aan het forum, en zo de kritiek op de gang van zaken te pareren.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account