Reageer op: Voor wie wat leuks wil beginnen.

#209309
 Noë
Sleutelbeheerder

Ik weet niet waarom je dit weer oprakelt, maar vooruit.
Het klopt dat ik je verhalen heb doorgeprikt en je ego fluitend leegliep. Je verliet zelfs het forum.
Dat verschillende mensen op het forum je vroegen te stoppen met reclame maken, tijdens de verkoop van de cdH. Het werd Cees zijn forum.

Jokken en overdrijven is helemaal niet nodig Cees. Ja, ik heb zelfs een foto laten zien van je cdH op een verlaten industrieterrein tegenover de vuilnisbelt en grenzend aan een 4 baans autoweg.
Niet op een wandelingetje afstand van het strand. Waar je in elk restaurant kon gaan eten zonder direct te betalen ( je hoefde maar ‘Cees’ te zeggen en de factuur werd doorgestuurd ).

Als je op een terras zat kwamen kapiteins van passerende schepen uit de stuurhut om naar je te zwaaien. Het huis waar jullie nu wonen, daar zou Sarkozy jaloers op zijn. En ik geloof daardoor ook de rest van je verhalen, over schepen, huizen en bedrijven niet. Weet niet waarom je de behoefte hebt te fantaseren, misschien dat we het met een wijntje prima met elkaar kunnen vinden. Maar ook dan doe ik aan fact checking. Dat is vast een afknapper.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?