Reageer op: Voilà de nieuwe Franse regering

#209202
 Noë
Sleutelbeheerder

Over al die fraudes kan nogal wat gezegd worden.
Nederland staat volop in de schijnwerpers omdat ze in nederland een mooi registratie systeem hebben waar geen land in europa aan kan tippen.
Dankzij de legaliteit van de prostitutie weet men in nederland bijna op de komma af hoeveel er in werken.
In frankrijk hebben ze amper prostitutie. Om Parijs heen staan file’s met bestelbusjes te schudden van de orgasmes, maar dat ziet men schijnbaar niet.
De boeren in Frankrijk hebben een wagenpark waar ze bij de fabriek van Massey Ferguson de hik van krijgen, allemaal betaalds door de EU, maar dat zien de franse wetshandhavers natuurlijk niet.
Het drugverbruik in Frankrijk is illegaal, strafbaar, de cel in !
Dat de halve volwassen bevolking staat te snuiven en te roken ziet men liever niet, zelfs niet dat binnen het eigenkorps de wiethandel welig tiert.
Dat er zo nu en dan een van de aardbodem wordt geschoten in Amsterdam zien we omdat we het allemaal keurig registreren.
Het aantal moorden in Nederland ? 111 op 16 miljoen.
In Frankrijk bijna 1000, maar omdat de corpsen niet gekoppeld werken is dat allemaal niet zichtbaar, of je moet heel lang gaan zoeken.
De smokkel wordt al helemaal niet opgemeten, ze hebben niet eens in de gaten hoveel ton aan cocaine het land in gereden of gevaren wordt.
Nederland is altijd het braafste jongetje van de klas geweest.
‘Kijk eens meneer Draghi, hoe mooi mijn huishoudboekje klopt !’
‘Goed gedaan jongen, ik zie dat er nog wel wat vanaf kan volgend jaar’.

Ik zou nederland adviseren af en toe een papiertje door de versnipperaar te douwen, maar ja, als je dat doet wordt je door je eigen bevolking afgeslacht.

Cees.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?