Reageer op: Prijsverhoging basispakket Canal Digitaal

#208158
 bosbess
Deelnemer

Gisteren ontving ik een email van Canal Digitaal, waarin de wijziging per 1 januari werd aangekondigd. Via een link in het bericht kon ik een chatsessie openen. Daarin meldde ik zo ongeveer wat Jos hierboven schrijft over sport-kijken en kondigde ik aan dat ik zou overstappen naar Joyne als dit doorging. Bovendien schreef ik dat ze wel eens hadden kunnen zorgen dat het nieuwe pakket zonder Fox Sports ook op 1 januari a.s. de lucht in gaat en dat het belachelijk is dat prijs en inhoud daarvan nog niet eens bekend zijn!

Elmer van CD stond mij vriendelijk te woord. Prijs en inhoud zijn wél bekend. Prijs: € 17,45 per maand; inhoud: het oude basispakket zonder Fox Sports. Even later voegde hij daar aan toe, dat ik me daarvoor meteen kon aanmelden. Dan zou ik totdat het nieuwe pakket uitkomt € 3 per maand korting krijgen.

Dat heb ik onmiddellijk geaccepteerd, waarna ik per email een schriftelijke bevestiging ontving. Ik betaal momenteel € 17,45 per maand en dat blijf ik na 1 januari dus ook betalen. Toen ik schreef dat ik mijn CD-avonturen in een forum zou verhalen (Jako is ook de aanstichter van eenzelfde discussie op Nederlanders.fr) vroeg Elmer om erbij te vermelden dat “e.e.a.” per klant kan verschillen.

Een email, chatbericht of telefoontje naar CD kan dus alle problemen snel oplossen.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?