Reageer op: Regels aangaande houtkachel afvoerpijp

#207759
 Noë
Sleutelbeheerder

Bonsoir,

Sorry hoor

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waar u zich zo over opwindt. Bovendien poneert u nogal wat ongegronde insinuaties:

– Nee, ik sleep geen materialen aan uit Nederland of waar ook vandaan, ik koop vrijwel alles in Frankrijk en zo veel mogelijk lokaal.
– Nee, ik pas niet de Nederlandse, maar in het algemeen de Franse werkwijzen toe, zoals vastgelegd in de normen en DTU’s terzake.
– Ja, ik woon al geruime tijd in Frankrijk, sinds 2003, en ben sindsdien onafgebroken aan het bouwen en renoveren.
– Ja, ik heb mijn complete electrische installatie zelf ontworpen en aangelegd waarna deze in één keer is goedgekeurd door de Consuel.

U geeft alhier de mede forumleden op basis van uw persoonlijke ervaringen het advies om, als ze geen risico’s willen lopen, zaken door Franse professionels uit te laten voeren. Ik geef alhier de mede forumleden op basis van mijn persoonlijke ervaringen het advies om, als ze teleurstellingen en hoge rekeningen willen vermijden, er niet te snel voor moeten terugdeinzen om zelf de handen uit de mouwen te steken.

Tegengestelde meningen in een pittige discussie. Lijkt me helemaal niets mis mee.

Salutations, Jos

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?