Reageer op: Wifi SFR en Orange onveilig?

#206991
 Noë
Sleutelbeheerder

Cees, mag ik hieruit afleiden dat je zonder antivirus software en firewall door het digitale leven gaat en username en password op je modem/router op “admin” en “1234” hebt laten staan?

Ik ga me echt geen druk maken om een op en top beveiliging van heb ik jouw daar Rob.
Wie is er nou geinteresseerd in mij, kom op zeg.
We lijken wel fransen, overal bang voor, meters hoge muren om hun huizen, electronische inrijpoorten, huizen met tralies voor de ramen, en de leveranciers maar cashen.
Ik heb in ons nieuwe huis als eerste de motor van de inrijpoort onklaar gemaakt, de poort achter het huis open gebroken (was notabene gebaricadeerd met een balk daar kun je een zeeschip aan vastleggen) en alle tralies va de ramen gesloopt.
Iemand die inbreekt moet me maar roepen, dan help ik meezoeken 🙂
Ik heb wachtwoorden daar snapt een fransman geen snars van, de gewone doorsnee antivirus, en verder zal’t me een worst wezen.
En weet je? Ik heb sinds ik in Frankrijk woont één keer een kompjoeterstoring gehad door een virus, en één keer de gevreesde reizigers in caravans, die overigens met een flinke deuk in de motorkap en twee gebroken voorlampen zijn vertrokken en nooit meer zijn teruggekomen.
Oh ja, een keer een homofoob die wat op de muur wilde schilderen, die heeft een blok kachelhout door de voorruit kado gekregen, ook nooit meer gezien.
Mijn boekhouding doe ik op een apparaat waar niet eens een snoertje aanzit voor internet, en de aangiften doe ik legaal en die zijn door de overheid beveiligd, en indien niet, jammer voor hun.

Cees.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?