Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#206100
 Ron (03)
Bijdrager

Ik heb tot nu toe van sfr ontvangen 1 mail op de dag van aanmelden met als kop: Creation de votre compte RED.
Vervolgens een sms dat er aan gewerkt gaat worden en een sms dat er geactiveerd gaat worden en een brief gemaakt op de dag van aanmelding met de inlog gegevens. Ook ik had analoge telefoon en internet decouverte apart.

Nu over die error, die heb ik ook gekregen, de “erreur technique”. Die melding kwam nadat ik mijn mail aan het organiseren was t.w. wachtwoord aanpassen en 3 aliassen maken. Ik kreeg kort na elkaar 3x een mail met bevestigingslink ter accordering van de gemaakte aliassen en bijhorende inloggegevens. de eerste link gaf een okay maar de volgende 2 gaven de omschreven error. Ik heb er niets meer aan gedaan omdat ik dacht dat de eerste mail wel een okay voor alles was en de error de herhaling betrof. Alle mailboxen werken overigens vanaf de dag van aanmelden en alle gewenste aliassen waren ook nog een vrij!

De chat functie via RED werkte niet, teveel verwijzingen waarop de browser een error gaf, zowel op Chrome, Firefox als Safari. Ik heb geen geduld meer om dat uit te zoeken. Zal je wel ergens kunnen instellen.

Ik wacht maar even af op eventuele brieven en mails ter bevestiging. Als die niet komen doe ik voor de zekerheid een opzegbrief naar Orange.

Mooie avatar overigens..

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account