Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#206063
 jako
Bijdrager

Heb je geen ADSL verbinding of geen authenticatie?

Bij mij is ADSL zelfs nooit weggeweest, de lijn is alleen gereset waarna mijn Fritzbox direct weer synchroniseerde. Alleen werd de verbinding niet meer geauthenticeerd omdat de box vanaf dat moment de inloggegevens van Orange aanbood bij SFR. Ik had dus wel direct ADSL, maar geen internet. Aangezien jij in dezelfde situatie zit zou ik verwachten dat ook bij jou het ADSL signaal niet verdwijnt. In principe moet elke box (met de juiste instellingen) dan gewoon z’n ADSL verbinding synchroniseren, ook als hij geen toegang krijgt tot internet. Je oude instellingen zijn uiteraard goed want daarmee had je internet van Orange, dus ook die box moet nog steeds synchroniseren. Te controleren in de webinterface.

Als je helemaal geen adsl hebt kijk dan even je aansluiting na, wellicht heb je een vergelijkbare situatie als Bosbess met haar lamellen.

Ik gebruik bijvoorbeeld nog steeds m’n oude adsl filter (want die werkt) waarin ook nog steeds de verloopstekker zit voor de analoge telefoon. Die is nu nutteloos, maar als ik hem er uit trek valt m’n ADSL weg…

SFR stuurt een sms als de verbinding geactiveerd is. Ik krijg de indruk dat het administratief wat uit de hand loopt, want ik kreeg 4 dagen nadat m’n lijn actief was een mail met een nieuwe periode waarin m’n lijn actief zou worden. Die nieuwe periode was correct, maar dus al verstreken toen de mail werd verstuurd…

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account