Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205895
 bosbess
Deelnemer

Gelukkig! Eind goed, al goed. Van harte gefeliciteerd, Jako. Wat de administratieve afhandeling betreft, je ontvangt per email een factuur van SFR.

Vervolgens zul je van Orange nog een eindafrekening ontvangen, waarop wellicht kosten voor het opzeggen van je abonnement. SFR vergoedt die (tot 100 euro) wanneer je alle pagina’s van die rekening vóór 31 juli a.s. per email opstuurt naar SFR, samen met het bijbehorende (ingevulde) SFR-formulier dat je hier kunt vinden. (’t Is namelijk nogal spoorzoeken, omdat de datum waarvóór je dat moet doen steeds verandert met de datum waarop je het contract hebt afgesloten.) Op het SFR-formulier staat ook het emailadres.

Ook je eerste factuur van SFR Red moet je meesturen. Daaronder staat: “Ces frais vous seront remboursés à concurrence de 100€ TTC.” Daaruit maak ik op dat je ook de eerste € 9,98 terugkrijgt via je volgende rekening. Enfin, ik wacht rustig af tot ik de eindafrekening van Free heb ontvangen.

Ik betwijfel ook of je wel een teruggestuurde, gebruikte box hebt ontvangen. Een laag stof pleit voor lange opslag, niet voor een retourgezonden en opnieuw verzonden product. In ieder geval werkt alles en nog volledig volgens al je wensen. M’n liefje wat wil je nog meer?

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?