Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205819
 bosbess
Deelnemer

Jako, eindelijk begrijp ik dat je de cirkel rond de grote knop bedoelt (waar ook bij mij geen SFR op staat). Ik maar zoeken naar andere lampjes… Die er niet zijn. Ik snapte dus ook niets van groene en rode lampjes.

Toen ik niet kon internetten en geen telefoon had, was een kwart cirkel linksboven groen en de rest oranje. Toen mannetje de lamelletjes in de telefoonstekker had verbogen werd de cirkel half groen. Ik vind het knap dat je toch op de een of andere manier internet hebt, al snap ik totaal niet hoe. Via Orange? Of via SFR?

Wat ik heel vreemd vind is dat je nog steeds geen SFR-klant bent. Ik was al klant voordat de lijn was geactiveerd. Zoals ik schreef kreeg ik van SFR al heel snel een inlognaam (Dinges@sfr.fr) en een onmogelijk wachtwoord, dat ik zelf moest veranderen. Waarom probeer je dat 08-nummer niet te bellen? Je kunt wel tevoren gaan zitten bedenken wat ze zullen zeggen, maar dat weet je niet. Wie weet is het dan zo opgelost. Daar is dat nummer tenslotte voor al geven ze het niet, wat heel merkwaardig is en bepaald niet klantvriendelijk. Maar je bent ook nog steeds geen klant… Al met al een raar gedoe. En dan nog een gebruikt modem op de koop toe. Ik weet niet of ik het m’n vriendin wel kan aanraden. Zij is ook niet gedegroepeerd.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?