Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205815
 Ron (03)
Bijdrager

Ik heb zeker geen telefoonnummer gekregen maar ik ben ook nog niet in de fase dat ik problemen kan hebben. Ik heb ook geen login gekregen en vraag me af of ik die ga krijgen. Ik denk dat de box vanuit de sfr kant geconfigureerd gaat worden op het moment dat ik hem aansluit nadat orange de dsl eraf gehaald heeft. Zo begrijp ik de procedure ook.

Nu is het bij mij ook wel weer anders, mijn telefoonnummer hoeft niet te worden overgezet en ik heb nog geen idee wat mijn nieuwe nummer gaat worden. Ik kan dus ook niet inloggen met telefoonnummer@sfr enz. Dan maak ik op uit de informatie in de doos dat het blijkbaar mogelijk is een analoge telefoonaansluiting bij een andere aanbieder te hebben dan degene die het internet levert. Dat zou ook kunnen verklaren waarom je zelf de telefoonaansluiting dient op de zeggen als je dat wenst. Dat op elkaar wachten in de vorm van het kip/ei verhaal hoeft dus niet zo te zijn.

Mogelijk, ik denk maar wat mee, wil sfr eerst zien dat je box aan de lijn hangt en ze het mac adres kunnen verifiëren. Dat is het signaal voor hun om verder te gaan met de volgende stappen. Nu je eigen box eraan hangt komt die stap dus niet en gaat er ook niet komen omdat de box defect lijkt. Het kan zijn dat sfr na enkele dagen je erop gaat attenderen om je box aan sluiten en komt er ook een nummer voor assistentie. Wie weet…!

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account