Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205806
 jako
Bijdrager

Tot mijn lijn actief is verklaard ben ik geen klant en word ik nergens geholpen. Is er bij jouw box wel een telefoonnummer geleverd om te bellen bij problemen? Ik verwacht dat zelfs de ‘oplossing van Theodora’ voorzien is van een filter waarbij de beller eerst z’n telefoonnummer moet doorgeven/intoetsen om te controleren of de aanvraag wel valide is.

Gezien de dikke laag stof is mijn box zeker gebruikt, er is zelfs geen moeite gedaan om die schoon te maken. Vermoedelijk een defect retour gestuurde box van een andere klant. Gelukkig had ik een ‘aanvalsplan’ zodat internet in ieder geval werkt.

Mijn telefoon is nog steeds analoog actief. Ik ruik daar een kip-ei probleem: SFR wacht met activering tot Orange de analoge lijn overzet en Orange wacht met overzetten (kan automatisch) tot SFR de lijn activeert…

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account