Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205756
 jako
Bijdrager

@Rob van der Meulen:Ik vraag me af hoe oud die informatie is. SFR geeft bij elke mail aan “identifiant de connexion; celui que vous avez choisi lors de votre commande” Daarmee kun je inloggen bij sfr, maar je ook identificeren bij sfr wifi hotspots.

Die inloggegevens moeten dus in de authenticatieserver van SFR staan en lijken me bruikbaar om een modem mee te laten inloggen hetgeen op het forum van sfr is bevestigd. Het lijkt er dus op dat bruikbare inlogmethodes zijn: het geregistreerde mac adres van de sfr box, je telefoonnummer en je inloggegevens.

Ik kies het volgende ‘aanvalsplan’: zodra de lijn van Orange wegvalt vervang ik de inloggegevens van Orange door die van SFR. In het beste geval is mijn modem dan alweer actief voordat SFR meldt dat de lijn actief is, daarna probeer ik de sfr box. Als die werkt is het klaar, anders klagen over de sfr box. Als niks werkt ga ik bellen.

@Bosbess: je hebt wel degelijk de adsl kabel aangesloten, want je hebt internet. Alleen weet je niet welke kabel dat is. Vreemd want je hebt, afgezien van de stroom, maar één kabel aangesloten…

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account