Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

bosbess
Deelnemer

Het is mij een raadsel waarom je de Neufbox aan zou sluiten wanneer je nog internet via Orange. Je kunt niets zeggen over rode lichtjes totdat je lijn is geactiveerd en alles is aangesloten. Natuurlijk deugt de hardware niet, want die kan nog niet functioneren. Je hoeft dus ook niet te chatten over dat rode lampje. Volgens mij word je als helpdeskmedewerker stapelgek van dat kennelijk onbedwingbare ongeduld bij sommige nieuwe klanten. Gewoon ff afwachten. Bovendien heb ik je het telefoonnummer gegeven voor het geval er na activering en aansluiting iets mis mocht zijn.

Wanneer dat het geval is kun je toestemming vragen om in een SFR-winkel een nieuw kastje te halen. Maar voorlopig lijkt mij dat beslist niet nodig. Geduld is zulk een schone zaak en schenkt het mensdom veel vermaak.

Ron, binnen een week na aanmelding kreeg ik bericht dat tussen 11 en 14 juni de lijn geactiveerd zou worden. Maar al op 9 juni viel ’s middags om 4 uur internet geheel weg. De volgende morgen om tien uur kreeg ik een sms dat de lijn was geactiveerd. Ik zat dus in principe een avond en een nacht zonder internet.

©2025 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?