Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205602
 jako
Bijdrager

Ik heb voor de telefoonlijn uiteraard voor dégroupage complet gekozen. Ik denk overigens dat dat sowieso zou gebeuren want anders kan SFR nooit telefonie via hun box leveren, die vraag in de procedure kwam dan ook als een verrassing.
Als Orange wil controleren of ik werkelijk weg wil dan hoeven ze die vraag maar per mail te stellen, net als ze een bevestigingsmail sturen (aan de mail van mijn internetabonnement) voor het afschakelen van mijn analoge lijn. Ik heb slechts een analoge telefoonlijn, geen extra al-dan-niet gratis voip via een niet-aanwezige livebox van Orange. Voor voip gebruik ik nu andere providers en een Fritz!box. Op het forum van SFR staat overigens een vraag van iemand die z’n Fritz!box wil gebruiken. Volgens SFR moet dat werken, maar de volgende vraag hoe te configureren en wat de gegevens zijn van het sfr sip account blijft al maanden onbeantwoord.

Zojuist is de box van SFR al gearriveerd. Duidelijk 2e hands met een flinke laag stof op de box in een afgetrapte doos zonder omhulsel.

De gecombineerde adsl/telefoon T-kabel is een zeer bijzondere constructie.(groene plug rechts op de foto) Normaliter zit er gewoon een telefoon RJ11 aansluiting op de box waar je telefoon in gaat. SFR heeft gekozen voor een gecombineerde ADSl-in+ telefonie-uit RJ45 aansluiting op de box met een RJ11 aansluiting aan de kabel waar de telefoon op wordt aangesloten.

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account