Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205397
 bosbess
Deelnemer

Heren, bedankt voor het meedenken. Maar momenteel zit ik te typen op het azerty clavier van mijn zoon. Want de SFR internetverbinding is gistermiddag uitgevallen. Kan het helaas ook niet vinden op de SFR website. Hopelijk wil dochter morgen helpen. Ze heeft al remedies gegeven, maar die werken niet bij mij.

Ik heb een gmail-account (voor NLers.fr), maar het probleem is dat je de emails die je daar ontvangt en verstuurt niet op een externe schijf kunt zetten. Ik heb me wild gezocht, maar het kan geloof ik echt niet. Alle emails en foto’s en documenten vanaf 2001 heb ik op de externe schijf staan evenals paswoorden. Maar met gmail lukt het me niet. Mijn dochter had me namelijk ook al gezegd om een algemeen adres te nemen. Want op alle sites waar ik moet inloggen moet ik steeds alles veranderen.

Ik werk met Thunderbird-mail en heb daar al een nieuwe SFR-account toegevoegd. Bosbess was niet meer beschikbaar, waarschijnlijk omdat ik ooit al bij SFR was. Ik heb dus maar gewoon genomen wat ze voorstelden.

Ik heb op dit stukje tekst ongeveer een half uur zitten zwoegen, dus voorlopig zien jullie me hier niet. Maar ik haal het wel weer in, dus advies blijft welkom. Nogmaals bedankt en hopelijk tot gauw. Bb

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?